3 years later

Läste precis Alli's blogg där hon skrev att hennes karaktär "fyllt" 3 år och kom på att min också mst ha gjort det. Visst hade jag rätt, den 22 December för 3 år sen blev jag Star Rider för första gången, därför gissar jag att jag skapade Britney Moonwood runt den 8:e December 2011, gud vad länge jag har spelat kom jag på.. 
 
Hittade Starstable genom min irl vän Gloria Slowwater. Har skrivit om hur jag hittade spelet ca 5 gånger så jag tänker inte göra det igen, hahahah. Ibland undrar jag verkligen hur jag hade varit som person om jag aldrig hittat sso. Eftersom att man "träffat" så många olika personer man lärt sig saker av, vissa är jag fortfarande vän med medan andra är long gone. 
 
Den här bilden måste vara från Januarir-Februari 2012 och är tagen utan en av mina bästa vänner, Gillian Bluestar. Check out my fabulous outfit..
 
Under min speltid har jag haft ca 10 olika bloggar som jag lagt ner efter några dagar så den här har verkligen slagit rekord även fast jag raderat bloggen och ljugit för blogg.se för att dem ska fixa tillbaka den, hehe.. 
Moonwood.blogg.se hade jag nog också raderat om det inte hade varit för Alice Winterbell's ponnytrav som jag vann förra året, priset var valfritt (förutom sc och sånt) så som den giriga jäveln jag är så ville jag ha en permanent blogglänk på hennes blogg och på bara några minuter hade min statestik höjts. 
 
No idea om det är den ponnytraven men det var den ända bilden jag hittade nu..
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback