Planer

Hej! 
 
Under den kommande tiden ska mycket förändras & förbättras i bloggen. Har också bestämt att jag bara kommer skriva inlägg på helgerna, iallafall ett tag sen får jag se om jag vill blogga mer. Märkte att bloggen fyllde ett år förra månaden (Augusti) också, gud vad tiden går fort! 
Dem tre sakerna som kommer hända väldigt snart är: 
 
○ Ny bloggdesign 
 
○ Nya presentationer till hästarna 
 
○ Del 2 av "Britney the orphan"

Anledningen till att jag inte gjorde del 2 av Britney the rophan tidigare är för att det tog för lång tid att göra serien men nu ska jag verkligen ta tag i det och försöka göra det klart under veckan, dock lovar jag inget! 
 
En annan anledning till att jag bara kommer att blogga under helgerna är för att min statestik är högst då. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback