"Survive"

Hade för ett tag sen bestämt att jag ska börja jobba på en ny serie. Problemet var då att jag inte hade en handling därför blev inte serien av. Nu har jag iallafall en bra handling och serien som kommer att heta Survive kommer snart upp på bloggen, hoppas jag.. Eftersom att vi har snö på Jorvik at the moment kan jag inte börja nu. Ville att det hela skulle bli en liten överraskning men you know me.. Survive kommer likna "Britney the orphan" (vad är det för titel jag vet..) men bara med orphan delen då, haha. (Orphan = Föräldrarlös)
           
Survive handlar om den 15 åriga tjejen Bella som sen hon var 4 år bodde i ett barnhem mitt i Cape Point-byn. Trots att Bella bara var 6 år när hennes mamma lämnade henne där och aldrig kom tillbaka så visste hon att barnhemmet "Madison County Foundlings home" inte skötte allting som dem skulle. Barn brukade försvinna och de annsavirga över hemmet påstod att dem har blivit adopterade, fått nya familjer och att dem är glada nu, vilket bara var lögner. 
Detta är "avsnitt" 1's handling och all spoil ni får atm! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback