Nytt område snart?

Hittills har Starstable öppnat ett nytt område en gång i året, GyllenåsarnasDal 2012, Skördebygden 2013 därför tror jag att det snart är dags igen även fast det känns som om Skördebygden öppnades igår för att vara ärlig..
 
Antar att många tror att det kan vara Jorvik City som är näst på tur men jag tvivlar starkt på det då Jorvik City inte äns finns med på kartan. Visst vi har fått besöka museet där men vi har inte sett något mer av staden. Kan ha helt fel men tror bara inte nästa område är Jorvik city utan södra Skördebygden. Har sett många bilder på södra SB (som jag hade velat lägga ut här men tyvärr så är många tjallare som anmäler allt & alla till supporten) och det ser väldigt klart ut, dock inte i hela södra SB. Där jag tycker att det ser klart ut har dom även satt ut små detaljer.
 
Läste på Tai's blogg att bilden på Starstables starsida är tagen i Dinousariens Dal vilket kanske inte behöver betyda något men men, vem vet? "Det är ju snö i GDD" kanske ni tänker nu men snön är bara runt dess "centrum" bakom bergen är det sommar och en väg runt 3 sjöar som sedan leder till en strand som man kan se genom att rida till tunneln genom berget vid Firgrove skogen. 
 
Anledningen till att jag pekar på sjön där är för att "sommar sidan" av GDD är full att små sjöar, emellan de två bergen vid sjön tror jag att all snö är. 
 


Ovissheten är olidlig. Nu har jag hittat bilder på både ssb och gdd, och det känns som att vilket som skulle kunna vara nästa område att öppnas. Suck. Jag vill veta nu, jag vill rida in i ett nytt område nu. Haha.

2014-09-24 // 09:02:22

Så här e det: dinosaurie dalen öppnas troligen i vinter och sen kommer södra sb, ja har frågat SSO och de var så. Ja har några bilder på södra sb när ja e där med häst och utan häst. De går ju att komma längre om man buggar då kommer man bort till byggnaderna och träden.

Svar: Kan alla dom byggarna, vilket inte är något att skryta över då folk blivit bannade pga att dom använt dom. Btw SSO skulle aldrig svara på när ett område öppnas men men :)
Britney Moonwood

2014-09-24 // 22:06:14

Ja det blir ju.... Intressant. Dock är jag en som väntar några dagar efter öppningen för att uhm undvika folksamlingar :P

ÄR DU DÖÖÖÖD?! Kommer du tillbaka?

2014-09-27 // 06:44:46

Hon är ju det!?

Svar: Tha fuck?
Britney Moonwood

2014-09-28 // 17:56:19

?? Snälla Brit börja blogga din gamla tant xD

2014-10-05 // 20:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback