Justja jag har en blogg

HAHAHAH ignorera min orre rubrik.. 
 
Idag fick jag äntligen jullov så jag kommer ha lite mer tid för bloggen. Nu märkte jag att det lät som att jag är en sån som pluggar och grejer.. Designen ska göras om, IGEN då jag fortfarande inte är nöjd och det kommer bli en 2.0 version av bloggen med andra sorters inlägg än dom jag kört med sen 2013. 
 
Måste bara skriva en liten kommentar angånde Starstable's små tekniska problem. Ja, det är inte deras fel och ja jag vet att dem har jobbat i hela dygn för att lösa problemet men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser kommentarer på Facebook "Sluta tjata på Starstable dom har jobbat hela natten FÖR OSS :(" Ja indirekt kanske men lilla boo Starstable är deras jobb, dem förlorar pengar på att hemsidan är nere så tyvärr har det väldigt lite med att vi ska få spela att göra.. Just min åsikt. 
Har inte kunnat skriva inlägg pga detta då jag inte kom in på spelet och när jag väl gjorde det så hade jag inte någon spel lust. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback