Designen klar

Hej! 
 
Är det bara jag som tycker att 2014 har gått otroligt fort? Känns verkligen som att det var sommar igår. Tänkte göra ett inlägg som sammanfattar året men rent bloggmässigt har det varit en katastof, hehe. Har raderat och tagit tillbaka gånger minst fem gånger under de senaste månadern.. Har iallafall satt upp blogg-mål inför 2015, bland annat att börja med bloggtävlingar och utlottningar där ni kan vinna Starcoins. Är peppad inför hur bloggen ska bli! 
 
Just nu är jag med i Moa Winterland & Jaquelin Sunwight's klubb Metal Wings. Trivs jätte bra i klubben just för att det är mest "realistiska" lektioner och tävlingar, och efter att ha varit klubblös ett bra tag så har jag verkligen saknat en klubbchatt om alltid blinkar. 
Bilden nedan är från dressyr lektionen idag inför klubbtävlingen på Söndag. Har inte anmält mig till tävlingen än men om jag skulle göra det kommer Memory bli hästen jag rider och inte Poker (hästen på bilden)  då han verkligen inte är någon dressyr häst. 
 
     
 
Har äntligen fixat in headern och en profilbild till den nya designen. Tyvärr blev headerns kvalité jätte dålig på bloggen av någon anledning, vet inte om jag kommer ha kvar den här designen länge till men just nu ser det väl "ok" ut tycker jag. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback