Igor, Kallterna etc..

Nic Stonegrounds lilla läger börjar nu likna något, vi har byggt upp en brunn och något slags vindskydd, vet inte vad det ska föreställa för att vara helt ärlig utan gjorde bara som Professor Einstein sa.. Vi fick även hit en klädbutik för någon vecka sen, idag skulle en "hö-säljare" komma upp till lägret, dock slutade det med att jag fick rida upp till den gamla hissen för att hitta honom. Tydligen var han rädd för hissar så han fick hoppa upp på Valerie och rida ner med oss genom bergsvägen, borde börja ta betalt för att skjutsa folk på min häst, skulle bli miljonär.. 
 
 
Förutom framgångarna på lägret så har jag upptäckt Kallterna och deras adorable fjordingar! Måste säga att dem lätt är de sötaste hästarna på ön hittils och jag kommer helt klart att köpa en. Kallterna verkar vara trevliga I guess, finns inte mycket att säga om dom. 
 
Idag skickade Professor Einstein mig till Ed Field för att få en kock till resturangen som ska öppna hos oss på Dino dalen. Ed prestenterade mig för Igor som helt klart är en sjuk psykopat som borde låsas in om ni frågar mig. Tyvärr så lyckades jag inte sabotera för honom så nu ska han med till dalen, som några hästar försvinner så vet vi vem som ligger bakom det.. 
En bild säger mer än tusen ord, eller?..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback