Välkommen till min nya blogg!

Hej!
 
Det var sjukt länge sen jag bloggade.. Har varit hos en av mina gamla vänner, Herman och dom andra på Jorviks stall under sommaren. Ville inte komma tillbaka till Vingården men nu när skolan börjat hade jag inget val.
 
Mycket hände på Jorviks stall, som att jag hittade min nya ponny BabyPrince där. Kan lika gärna berätta hur det gick till nu. ^^
 
Jag och mina kompis Bella (ni som läst min gamla blogg vet vem det är..) var ute och red våra hästar utanför stallet tidigt på morgonen. När vi hade ridit i ungefär 2 timmar kom vi fram till något som liknade ett gammalt stall. Stallet visade sig vara i den bedrövade Dews gård. Vi gick av hästarna och började gå mot stallet.
När vi kom in i stallet blev vi båda helt chockade av det vi såg.. Alla fönster var trasiga, det låg glas på golvet, råttor kröp runt överallt och i en av boxarna var det blod.. Precis när vi skulle ut därifrån hör vi ett ljud från en av boxarna längre bort, vi gick närmare och fick syn på en smutsig ponny som stog i ett hörn av boxen.
 
Vi ringde Linda som kom med en transport och tog med ponnyn tillbaka till farmen där jag fick rida in och sköta om den. Idag bor ponnyn BabyPrince med mig, Fire, Magic och Jewel i Vingården och är helt återställd.
 
 


Stackars lilla Babyprince =(
Bra att du tar hand om honom =)

2013-11-04 // 17:59:23

Stackars Babyprince! ;(
Vilken tur att han är återställd! :D
Hoppas det går bra med honom ;)

2014-01-24 // 20:30:28

Så sorgligt! Vad bra att du tar hand om honom! =) <3

2014-01-26 // 14:03:49

var hans gamla ägare en djurplågare ? han sanke dödade hanns kompisar

2014-01-28 // 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback