2013

Nu är det ändast några timmar kvar tills 2013 är slut!
 
Måste säga att 2013 måste ha varit ett av mina sämsta år någonsin. Jo visst, många bra saker har hänt men jag skulle utan att tveka radera 2013 från mitt minne om jag kunde. Vill inte gå in på det men tänker istället räkna upp några bra saker som hänt i Jorvik år!
 
Jag blev medlem i familjen Water Roses, är otroligt tacksam över alla underbara vänner jag fått!
 
♥ Häst funktionen kom i April vilket tillåtit mig att köpa nya underbara hästar så som min ögonsten Middy!
 
♥ Bloggen skapades och tack vare underbara Alice W har den växt enormt!
 
♥ Skördebyggden öppnades! Har väntat på detta sen första gången jag upptäckte den då traskiga bron i 2011!

Mycket annat kul har hänt men dessa tre saker är nog det jag kommer komma ihåg mest när jag tänker på Starstable online i 2013. 
 
Satt länge och tänkte på vad mina nyårs löften skulle vara, tänkte ta det vanliga som jag gör varje år "Vara mindre otrevlig, sluta himla med ögonen åt folk 24/7 (av någon dum anledning blir dom sura :o), gifta mig rikt" HAHA nä det sistnämna var ett skämt. Men i år tänker jag ta löften jag faktsikt kan hålla.
 
1. Skolan ska ALLTID komma först och mina betyg ska bli mycket bättre, minst 3 A, vilket vore fantastiskt för att vara mig..
 
2. Vara så positiv som jag kan, c'mon VS modeller måste vara det lika bra att jag börjar nu!
 
3. Träna/gymma oftare och sluta äta skräpmat. Mår illa varje gång jag äter en hamburgare eller kebab ändå slutar jag inte, det måste jag verkligen ändra på!
 
4. Ha startat upp min makeup YT kanal! Detta har varit en dröm ända sen jag var 11.
 
5. Inte lägga över 500 kr på Starstable. Under 2013 köpte jag Starcoins och sånt för 1305 kr, 1305 kr som jag kunde ha gjort annat kul med!
 
 
Vad är dina nyårslöften? Kommentera!
 
 
 


Skulle bara fråga om du kommer ihåg varifrån du köpte de där benhinnorna du har på headern.

2014-01-01 // 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback