Gills nya arab

Rollen som (no name) i min nya serie "Bethany" spelas nu av Danielle Lightfall men tack till alla som ville vara med!

Idag följde jag med Gill (klicka HÄR för att komma till hennes blogg) Goldpurs gård för att köpa ännu en arabisk häst till Gill.
 
Hon provred den 4:åriga valacken Scar först medan jag kollade på och tog kort. Skulle egentligen ladda upp bilderna på Gill & Scar på bloggen men glömde min kamera på gården och ska rida dit för att  hämta den imorgon.. Tyckte att allting såg jätte bra ut, hästen har jätte fina steg. Han och Gill passar jätte bra ihop!
 
Efter att Gill ridit honom gick jag, Gill och Scar's (fd) ägare och fikade medan dem berättade om Scar. Tycker att Gill gjorde ett jätte bra val som köpte honom han är underbar, bara det att han hade lite problem med transporten.
 
 
Egentligen skulle han inte köpas idag men efter att jag och Gill åkt hem till Jorviks stall fick hon ett samtal av ägarna som frågade om hon kunde köpa Scar idag, snacka om att Gill inte tvivlade i en sekund innan hon sa ja och vi fick åka tillbaka för att hämta honom, haha ♥
 


Finns det ingen annan roll som man kan spela i serien? :)

Svar: Har lovat ut roller till dom som faktist läste texten där det stod klart och tydligt att man skulle MEJLA för en roll. :)
Britney Moonwood

2013-12-30 // 11:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback