Hejdå Pepper..

Idag 17:45 skrev jag på papper som gör att Onkel Bob äger Pepper permanent. Anledningen till att jag gjorde det är för att jag vet att han trivs bättre på ridskolan och för att han kostade så mycket pengar, allt från mat till vetrenär dessutom rider jag inte honom längre.
 
Jag köpte Pepper bara för att bevisa för alla att jag kunde få en shettis med en riktigt dålig attityd att bli en snäll ridponny som alltid gör som han blir tillsagt och det lyckades jag med. Det ända rätta var att sälja honom, skulle vara ett stort ego annars, kan ju inte ge honom den tid han behöver längre.
 
Tack för tiden hos mig Peppstah!
Första bilden jag tog på Pepper


Får man star coins tbx om man säljer en häst?

Svar: Nej.
Britney Moonwood

2013-12-26 // 16:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback