Hoppning i Ridhuset

Det blev aldrig en uteritt igår då jag bestämde mig för att stanna hemma och kolla på gammla julfilmer hela natten så Middy fick stå i stallet och vila ut sig efter den långa dagen men jag tog med henne ut till Ridhuset imorse istället för att se hur hon hoppar!
 
Hon hoppar jätte bra, hennes långa ben är en stor fördel men det är mycket vi har att jobba på.. Middy går inte att kontrollera efter ett hinder och jag ramlade av 2 gånger, det här måste jag defentetivt göra något åt men jag tror inte att jag klarar det själv så jag ska hyra en tränare som kan hjälpa både mig och Middy.
 
Bortsett från hennes små problem så hoppar hon jätte fint!
 
Valde att knoppa Middy's man, mest för att framhäva hennes vackra ögon men också för att jag tycker att det helt enkelt är fint med knoppar så jag blev nöjd! :)


Hej.
Har samma problem med min arab...Men vi kanske kan jobba tillsammans?Vi kanske kan lära av varandra.

2013-12-22 // 21:04:35

Hon är jätte fin! :D Hon passar i knoppar :) Snygg bild! Tränset gjorde bilden läcker! :D

2013-12-23 // 10:36:08

Ehehh xD
Du glömde att redigera nya tyglar xD
Petig, I know 😏

Svar: Gjorde det med flit smartass. Petig, I know :)
Britney Moonwood

2013-12-26 // 19:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback