Hur jag hittade till starstable

Detta inlägg önskades av Nikki Westlake som bloggar HÄR
 
Under hela 2011 och slutet av 2010 spelade jag ett hästspel som jag tror att många känner till, Howrse. Jag och min irl kompis Gloria Moonfall (Slowwater nu) var bokstavligen besatta av spelet och skulle alltid ligga bland dem bästa i rankningen osv.
En dag berättar Glors att hon börjat spela Starstable, min första reaktion var "Överger du howrse?!" Hon berätta att Starstable kostar att vara medlem på (vilket hon trodde). En i December 2011 dag skulle hon sova över hos mig så vi gick till henne för att hämta hennes grejer men stannade där ett tag och spelade Starstable.
 
Allt jag gjorde var att försöka döda hennes häst, haha.. Tyckte att Silvergladebyn var jätte stort och vi ska inte snacka om Moorland! Vi var utanför Silvergladebyn när en spelare springer förbi oss, hon hade samma färg på hennes häst som Firedream har,och jag blev kär i den hästen direkt.
Några dagar senare gick jag in på starstable.com för att bli medlem.
 
Namnet Britney har jag alltid älskat, och jag ville egentligen bara heta Britney Wood (xDD) men kunde inte välja det så det fick bli Moonwood. Jag valde blont hår och blåa ögon, vet inte varför men är nöjd med det idag!
När jag skulle välja häst så ville jag ha en vit men min dator laggade upp sig så jag trodde att det bara fanns 3 häst färger att välja på, självklart blev det samma färg som hästen vid Silvergaldybyn hade!
 
Long story short så blev jag Starrider någon vecka efter att jag blivit medlem, detta var i December 2011 alltså. Har spelat i 2 hela år!
 
Har tyvärr inte många bilder från 2011-2012 dock är många av mina gamla bloggar kvar, bland annat min och Gloria's ANDRA blogg tillsammans. xD
 

Klicka HÄR för att komma till våran gamla blogg (OBS den är inte aktiv längre och finns bara kvar som ett minne)
 
På den här tiden var jag brunett men ni kan hitta gamla bilder på mig om man rotar i arkiven på mina vänners bloggar.


Coola vi va, hah XP

Svar: *************ÄR
Britney Moonwood

2013-12-27 // 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback