Inför den nya hästen

Jullov!

Idag var det sista dagen jag behöver se Jorvik Riding Academy på två och en halv vecka då jag hade min avslutning idag! Det gick fort, lärarna höll i en liten uppvisning, sen körde vi ett litet Quiz och fikade i klassrummet.
 
När allt var klart gick jag och mina bästa vänner hem till en av dem och kollade på en skräck film, snacka om att jag ångrar det, haha! Nu är jag iallfall hemma och ska snart ut på en shopping runda med min älskling Pandora. Vi ska köpa saker till den nya hästen och mat till hästarna.
 
 
Jag har gjort plats åt den nya hästen som kommer få en helt egen box då jag fått höra att hon lätt blir nervös när hon träffar nya hästar. Stoet har precis blivit inriden så hon är inte den mest erfarna hästen men jag kommer göra mitt bästa för att utbilda henne till en otrolig dressyr och utställnings häst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback