Ingen bloggning

Och anledningen till det är för att jag haft annat för mig IRL samt att jag inte har några idéer kvar.
 
Varje blogginlägg tar ca 2 timmar för mig att skriva (ink tiden jag lägger på att redigera bilderna som vissa små besservissers inte blir nöjda med) Och jag fattar inte varför jag ska lägga ner så mycket tid på det egentligen.
 
Det har börjat kännas som att den här bloggen har blivit ett jobb. Jag vet inte vad ni vill läsa om så ja.. Ni väljer rubriken!
 
Kommentera på bara, alla inlägg blir av!
 
 
Vill också säga att det betyder sjukt mycket för mig när ni läsare kommer fram och hälsar, hade det inte varit för er så hade jag lagt ner moonwood.blogg.se för läääänge sen ♥


hihi jag är med :) Jag bara omg det är jag :D
Men det är sant gillar verkligen din blogg ;)

Rubrik:
Drömhäst på ss
favo häst på ss
Hiss/diss på alla hästar man kan köpa

2013-12-27 // 14:43:57

Här kommer lite tips! :)

Varför du valde just den starthästen du har
Favoritfunktion (motivera ditt svar)
Hur du hittade till Star Stable
Vad du fastnar hos, hos en blogg

Tack för mig! c8

2013-12-27 // 15:04:14

Hihi jag är med men det är säkert redan försent att välja rubrik ;)

Svar: Nej det är inte försent :)
Britney Moonwood

2014-01-03 // 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback