Kadriljen!

Kadriljen på Rainbow Dragon's julshow igår gick super! Ingen failde och allt gick som det skulle, haha förutom att nån person var tvungen att rida in i mig hela tiden och tro att hon är med i kadriljen när sanningen är att hon bara förstörde! Så tack till dig person vars namn jag inte tänker nämna :)
 
Videon är filmad från Amanda's perspektiv men man ser mig lite då och då, Calle har också filmat oss men jag har inte sett den videon än.
 
 
Jag red Fire på kadriljen som ni ser, han skötte sig jätte bra men var lite stökig och svår att sammarbeta med. Tyckte att det bara var rätt att jag red honom på kadriljen, han är trots allt min första häst!


Hej! Asså du.. vi måste ses!

2013-12-17 // 15:07:54

xD Jag var ju där xD Yeey jag var med i din video (I början med friesern ) XDDD xDDD

Svar: Oh.. du red in i mig 24/7 ;__; Och det är inte min video, det är Amanda Lightfields
Britney Moonwood

2013-12-19 // 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback