Roligaste kvällen på länge!

Idag höll vi i Water Roses samt några från Rainbow Dragons i en överaskningsfest för den underbara Amanda Lightfield!
 
Vi började med att lura Manda Panda till Firegrove där vi alla stog på rad i rosa kappor och skrek SUPRISE. Vi sjöng för henne och gav henne sin present från hela klubben vilket är en teckning på hennes häst Goliat av Myra och Claudia höll ett fint tal!
 
Vi red senare till skogen där vi körde en leken "Apelisnen" som jag hittade på. Det är kul och lätt att köra. Alla står i en ring och en i mitten, den i mitten ska hålla i en apelsin och sjunga en kort snutt av en låt medan alla andra i ringen försöker komma på namnet på låten. Den som svarar rätt först får apelsinen och får stå i mitten. Så fortsätter det tills man bestämmer sig för att avsluta. (Det är mycket roligare än vad det låter).
 
När vi kört Apelsinen höll Emlan från Rainbow Dragons ett gulligt tal till Manda sen red vi till Fort Pinta där vi shaka loss och jag mobba lilla Mister Hedda (ju now aj lav ju)
 
Grattis bästa Manda!
 
 


hej jag gillar din blogg och så jag vill fråga dej....... FÅR JAG BLI MEDLEM I WATER ROSES??

Svar: Are u fucking kidding with me?
Britney Moonwood

2014-01-02 // 13:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback