Vinter outfits!

Nu när det blivit betydligt mycket kallare är det bäst att ha på sig varmare kläder, just därför har jag satt ihop två olika vinter outfits som man själv kan bestämma hur man vill ha.
 
Själv rider jag ofta runt i dessa outfits och en vit kjol då jag tycker att det är sötare men självklart kan man ha byxor och annat under, det beror på vad man själv tycker, ellerhur? c;
Till hästen kan man också ta vad man vill det är bara schabraket som borde vara mörkblå och leopard men det räcker med någon slags brun annars.
 
Vit sadel, träns och benlindor brukar jag ha med den bruna outfiten medan jag istället har mörkblåa benlindor till den mörkblåa outfiten.
 
Vad tycker du, och har du några egna outfit tips? Kommentera!
 


Har en men den är inte HELT färdig än. Det är en vit mössa, svart college tröja, svarta ridbyxor, vita stövlar, svarta handskar. Och utrustning: Svart träns och sadel, vita benlindor och vitt schabrak. Älskar denna outfit!

2013-12-19 // 18:16:07

Vars köper man de mörkblåa/vita stövlarna på bilden? :)

Svar: Arenan :)
Britney Moonwood

2013-12-21 // 19:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback