Babyprince

Heej!

Idag när jag var ute på en quality-time ritt med Baby insåg jag att jag har gett honom för lite uppmärksamhet den senaste tiden därför har jag bestämt att satsa mer på ponnyerna från och med nu just för att jag för det första tycker att dom är mycket roligare att rida och tävla och för att alla mina stora hästar har skötare som ändå rider dom dagligen, ja alla förutom Magic men det går att fixa!
 
 
Så nu kommer ponnyerna iallafall synas mycket mer på bloggen och jag kommer anmäla mig till dom flesta ponny-tävlingarna som finns tillgängliga. ^^
 


Minns när du hade hästfri blogg haha, asså bara ponnys, var rätt sött

Svar: Rätt sött?! Det var fkn adorable :))
Britney Moonwood

2013-11-18 // 16:50:56

jaa hahah

2013-11-18 // 17:54:40

Snyggt matchat med den blårandiga tröjan och samma typ av schabrak ^^

2013-11-27 // 10:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback