Barnvaktat Tor

Hejsan ♥

Påväg hem från jobbet hos Ms. Drake träffade jag på Saga & Filip som båda två skulle iväg på julklappshandel men utan en barnvakt för lilla Tor och jag hade ju inget speciellt för mig så jag fick sitta barnvakt i ca en timme innan dem kom tillbaka.
Tor är verkligen en liten ängel och det syns verkligen att han älskar hästar, allt han pratar om är hästara och hur han ska bli en jockey när han blir stor haha! ^^
 
Fick dessutom ett par jätte finta tumvantar av Saga & Filip som tack för att jag barnvaktade Tor!
 
Nu ska jag till postkontoret och hämta ut paket som skickats från mina vänner i Firgrove, vi träffas inte ofta alls då jag nu mera bor i Skördebygden och för att Katy & Amy som dem heter är i Östa jorvik hos vänner och släkt (tror inte att dom skulle uppskatta om jag sa exakt vart)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback