Disco aktivitet

Hej!
 
Kom nyss hem efter att ha hållt i min första aktivitet med klubben. Var riktigt nervös innan för att jag trodde att allt skulle skita sig och att ingen skulle komma men det var riktigt kul! Vi började med att köra en lek Gill lärde mig som heter Let's dance datten. Det är en kullare och resten springer iväg, när man blir kullad (inbjuden till en grupp) springer man till dansgolvet och dansar. För att bli fri måste någon komma och dansa brevid. Sen körde vi även min lite ovanliga version av dansstopp, man skulle vara två och två i "lag". Om en i laget failade så åker personens parter ut istället. ^^
 
 


åh jag missade :(((

Svar: Din mupp :))
Britney Moonwood

2013-11-16 // 13:09:13

HEY YOU NEED TO STOP SWEARING IN YOUR POSTS! :bigeyes:

Svar: Imma say what tha fuck I want to so like it :)
Britney Moonwood

2013-11-17 // 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback