Flyttat tillbaka till Vingården

Hej ♥
 

Nu har jag tagit det stora beslutet att flytta tillbaka till Vingården med hästarna. Anledningen till att jag flyttar tillbaka är för att jag verkligen trivs på Vingården och även fast Jorviks stall är underbart med det charmiga stallet och den stora arenan så gillar jag Vingården mer.
 
Jorviks stall har inte lika mycket att erbjuda som Vingården känns det som. Jo visst arenan är fantastisk men Vingården har ridhus (Det där även finns hoppbanor), bra ridvägar, paddock och ligger centralt vilket jag tycker är jätte viktigt. Dock tror jag att jag kommer flytta tillbaka till Skördebygden.
 
 
 
 


Håller med dig men jag bor kvar i jorvik stallet för att det är så mycket uppdrag där och så:-s

2013-11-05 // 18:03:30

Jag har blogg jag og

2013-11-09 // 08:38:02

min blogg heta å jag huskar ikke for jeg anner ikke jag:question::question::question::question::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Svar: Va? :c
Britney Moonwood

2013-11-09 // 08:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback