Handlat

Sitter i stallet med min häst-skötare Ellie som följde med mig och Magic till Silvergladebyn för att köpa behövande mat till hästarna så är helt slut nu, är verkligen lyckligt lottad som har Ellie hon hjälper mig med allt från hästarna till läxorna. cx
 
Nu ska vi iallfall få in allt i stallet och åka till Conrad som ska fixa Magic's nya hästskor då hennes nuvarande har blivit gamla och börjat gå av.
 
 
Vill också säga att jag tycker att det är jätte kul när ni läsare kommer fram och hälsar dock är det inte lika kul när man förföljer mig när jag upprepade gånger bett en att sluta. So no stalking allowed c;


GE MIG ALLA ÄPPLEN! :D

Svar: NEJ LÅNGIS :(
Britney Moonwood

2013-11-25 // 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback