Kadriljträning

Idag hade WR en kadrilj lektion som hölls av bästa Anna i Jorvikstallet's arena! Valde att rida Fire för att han inte varit på en ridlektion på riktigt länge och för att han är min ända häst som kan samarbeta med andra utan att få tokspel och bocka iväg.
I början av lektionen var det kaos och ingen av oss verkade få till det men efter hård träning började det gå mycket bättre för oss alla! Under hela lektionen skrittade vi hela tiden men när lektionen igentligen var slut och vi pratade om vad vi skulle göra på nästa kadriljträning så bestämde vi oss för att testa trava när en gång och det gick toppen!
 
 


Hej, vet inte om just du råkat ut för detta men Jag hade ett problem med kodmallarna på blogg.se och jag vet att flera har reagerat på detsamma, så nu tänker jag sprida vidare lösningen :)

Man kan trycka ner ctrl alt när man är på översiktssidan. Då kommer en meny upp. Klicka på design, och voilá, tillbaks till gamla blogg.se :)

2013-11-21 // 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback