Leave me alone

Alltså seriöst, jag älskar fans men vissa är så jäkla irriterande.
 
Har haft en riktig skit dag, var tvungen att stanna kvar och göra tre omprov efter skolan sen vänta på min kompis i en timme till, när hon var klar sprang vi till bussen som körde iväg rakt framför oss, vi fick vänta i en halvtimme på nästa och gick sen och köpa japanskt godis (xD) så det sluta med att jag kom hem 17:10. Vad gör jag då? Jag äter, byter om och loggar in på ss där jag blir stalkad av nån tjej som jag tyckte var trevlig i början när jag träffa henne men hon tjatade på att jag skulle vara med henne varje dag, Iallafall tillbaka till ämnet. En tjej spammade med grupp inbjudningar när jag flera gånger bad henne att sluta men gick med till slut för att fråga vad hon ville. Den "trevliga" stalker tjejen var tydligen också med i gruppen så jag gick ur men blev spammad igen. ;_;
 
Ni måste förstå att jag inte alltid har tid och att eran barnsliga attetyd bara kommer göra att ni hamnar på min ignorerings lista och inte vän listan :) ♥
 
EDIT: Tack för all stöd men snälla hacka nt på personen, tror att hon fatta att man inte ska skriva hatkommentarer med fake namn och stalka folk nu ^^


Asså, det kanske ä jobbigt men tänk om dom bryr sej eller dom kanske blir sårad? Du kanske skulle ha varit med henne nån gång? Jag kmr inte läsa nån mer iaf

Svar: Jag ser att det är du Alice Sweetnose HAHAHAHAHHA
Britney Moonwood

2013-11-12 // 19:46:24

Va? Veem är de?

Svar: Lilla Alice Sweetnose aka Stalker tjejen, det finns något som heter IP adress och varje dator har ett sådant så när du sitter och skriver hatkommentarer på min blogg ser jag ditt IP adress :) 81.8.156.5 är din adress ^^
Britney Moonwood

2013-11-12 // 19:53:31

jag lider med dig :C

Svar: ;_; ❤️
Britney Moonwood

2013-11-13 // 09:14:42

Ussh... vilken dag asså.Hoppas du mår bättre nu.
Vet känslan av att bli spammad och stalkad.. inget kul för de personer slutar det med samma sak.De hamnar på ignorerings listan.
Ps.Jag blev vän med dig på ss.Men råkade ta bort dig när jag rensade min lista :( Tror du vi kan bli vänner igen på ss?

Svar: Tur att det finns folk som fattar! Aa vi kan bli vänner igen ❤️
Britney Moonwood

2013-11-13 // 15:01:11

Ussh... vilken dag :( förstår dej mycket vell först ohh vad du är trevlig nesta dag... Shkit vad du är ful VRF har du samma kleder på dej!! det är så iriterat -.- kan du bli min vän?

Svar: Javisst :)
Britney Moonwood

2013-11-13 // 19:35:00

Jobbigt kan vi bli vänner eller vill du inte eller kan vi träffas på SSO?!

2013-11-16 // 12:25:01

Vad tråkigt Britney :( Asså så blir det nästan jämt för mig om du har kollat in min blogg så ser man en tjej på en bild som står & tittar på mig hela tiden.. ._. usch men HejDå Britney! <3 :)

2013-11-24 // 09:10:15

Gud så jobbig dag!:( hoppas du mår bättre nu!förstår att de är jobbigt!
eller rättre sakt jättejobbigt!men hoppas du mår bättre nu! vi kanske kunde ses någon gån på sso om du kan!säg en dag eller tid närsom hels passar mig!:D
Mvh Rebeca :)

2013-11-27 // 13:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback