Mitt första klubbmöte med WR

Hej!

Igår var jag på mitt första klubbmöte med Water Roses som jag gick med i för ca 2 veckor. Vi pratade om allt från himmel till jord, många förändringar skedde i klubben bland annat att lagen har tagit's bort (tillfälligt) och jag ska nu hålla i en disco-aktivitet för klubben på fredag klockan 21:30! Tycker att det ska bli jätte kul men nu har jag lite att planera inför discot. ^^
 
 
 
 


Hej! Visst är det kö på den klubben? Om det är så kan ni skriva upp mej på kölistan? Om ni inte har kö, vet du om jag kan få bli medlem? Tacksam för svar/ Din Alice :love:

Svar: Man måste mejla Amanda Lightfield och imponera henne för att få stå med på kön, läs mer på waterroses.blogg.se ❤️
Britney Moonwood

2013-11-11 // 21:25:00

vill så mycket gärna vara med kan jag det?

Svar: Det är kö på klubben och för att få stå på kön måste man mejla Amanda Lighfield (ägaren) läs mer på waterroses.blogg.se ^^
Britney Moonwood

2013-11-13 // 19:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback