Oh my pownies..

Heej
 
Trodde att flytta tillbaka till Vingården skulle vara det bästa för hästarna men så var det verkligen inte.. Pepper avskyr allt som har med Vingården att göra, stallskötarna, ridhuset (!!), stallet ja ni förstår vad jag menar, allt! Tyvärr smittar Pepper's negativa energi av sig på dem andra hästarna och speciellt Baby.
 
Förstår varför Pepper inte är Vingårdens största fan, han har ju alltid bott på paddock ön i Skördebygden men Baby min prisvinnande tävlingsponny?! Han har ju älskat Vingården ända sen jag tog med honom dit från Dews gård. Vet inte vad jag ska ta mig till, får helt enkelt vänta ett tag och se om det blir bättre annars är det bara att flytta tillbaka till Skördebygden.
 
Arkiv bild ♥
 


Hej:)
E själv ponnyägare och så och har samma problem.Jo jag har upptäckt att de som e från skördebygden fäster sig mer då det e mer natur.De får sina instinkter tillbaka.Ja du försök att först så fort han inte då trivs så försöker du få honom att tänka på nåt annat.T.ex prassla med mathinken.Så tror han de e mat.Och så fort han trivs där så ge honom beröm:)Om det fortsätter problemen så kan du gärna kontakta mig i Sso så kan jag ta en närmare titt då har har studerat ponnys länge:)
Lycka till!
Mvh Simone Liondaughter

Svar: Tack för tipsen! ♥ c:
Britney Moonwood

2013-11-09 // 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback