Tillbaka i Skördebygden

Godmorgon ♥

För några dagar bestämde jag mig för att det var dags att flytta tillbaka till Skördebygden, igen.. Det var inte kul att se Baby & Pepper må så dåligt som dem gjorde i Vingården så att flytta var det bäst att flytta tillbaka. Jag får det ju lättare nu när jag har det närmare till jobbet också (G.E.D Jarlaheimskontoret). Har fått en löneförhöjning av Ms Drake så jag har köpt ett nytt hus i Paddock ön!
 
 
 


Hej♥ det är Lovisa.U jo jag undrar hur du får sån där text! skulle vara kul för svar♥

mvh: Lovisa Underlee♥

2013-11-14 // 18:05:24

Sååå funkade inte tipsen?Om du då vill så hjälper jag dig gärna med att få dem gilla vingården LITE iallafall:)hjälper dig gratis:)

2013-11-14 // 19:55:56

Du är en underbar tjej. Jag älskar att du har en så livlig fantasi. :thumbup:

2013-11-15 // 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback