Bus ponny

Good morning sunshines!
 
Tänkte ta Pepper på vår första ritt tillsammans. Planen var att rida utanför Jarlaheim till skördeherdarna och sedan rida hem igen, inte så långt. När jag sadlat honom lämnade jag honom ensam vid stallet i säkern 3 minuter för att ge honom ett äpple som belöning för att han varit så duktig och inte försökt hitta på något bus när jag sadlade och tränsade honom men Pepper hade andra planer..
 
När jag kom tillbaka såg jag honom springa ut ur stall området och till en av herdarna nära hästhagarna där han helt plötsligt stannade. Jag sprang dit och såg att han mumsade i sig äpplen som låg i en skottkärra. Trodde att han skulle ignorera mig och fortsätta äta av äpplena men han slutade och kollade på mig skyldigt.
I can't get mad at him ♥
 
 

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback