Flytten

Hej!
 
Det var verkligen hänt mycket idag, många förändringar så som nya människor och nya platser. Att komma tillbaka till Skördebygden har verkligen väckt gamla minnen för mig och hästarna, speciellt för Baby, berättar allt sen..
Jag och Kelly har iallafall bosatt oss i vårt hus vid Jorviks stall. Vi valde just det huset för att vi har nära till hästarna så som på vingården, huset är fint och lagom stort för oss båda. När vi höll på att ta in våra möbler lärde jag känna våran granne Rose Dawnforce som också precis flyttat in.
 
När jag packat upp, pratat med stall föreståndarna och fått reda på att Herman åkt på semester (!?) så red jag och Fire till byn och shoppade loss lite, gjorde av med 1050 sc idag på både kläder och på familjen moonwood's senaste tillskott. ;)
 
Arenan är en av mina absoluta favorit saker med stallet, perfekt för mig som ska satsa 110% på dressyren den här säsången. Den är både stor och öppen!
 
 
Måste erkänna att jag tror att jag kommer börja längta tillbaka till Vingården, har ju trots allt bott där så länge jag kan minnas. Hade det jätte bra där med paddock, ridhus, galoppbana och fina ridvägar men jag tror att Jorvik stallet har mer och bättre saker att erbjuda. Är så otroligt glad att jag är medlem i Water Roses nu, tillsammans med klubben blir hela upplevelsen med Skördebyggden hundra gånger roligare! :)
 
 
 
 
 


du kan du svare om dette?:
hvor er det du sitter på et lite tepppe.
please please please
please/plis:
ps svar

2013-10-27 // 05:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback