Första uteritten på länge

Godmorgon!
 
Det blir en riktig utedag med alla hästarna idag så har mycket att göra, terrängpass med Fire i Firgrove, muskelbyggning med Baby, utehoppning med Magic och en vanlig uteritt med Jewel.
Jewel har inte ridits på ett tag och det har gjort att han inte mått bra alls.
 
Jag märkte att han hade riktigt mycket energi och efter många försök att lugna ner honom så gav jag upp och lät honom springa av sig, det gick knappt att kontrollera honom men jag får skylla mig, jag borde ha vetat bättre än att låta en ung galoppör stå och skräpa i stallet. Påväg hem gick han att skritta.
Nu ska jag se till att han rids ordentligt och oftare, det här kunde ha gått värre..
 
 
 
 


hur mkt kostade sadeln?

Svar: 33 sc om jag minns rätt :)
Britney Moonwood

2013-10-19 // 08:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback