Hopplektion med Reed

Hej!
 
Bokade del B i ridhuset och en lektion i hoppning med Reed Kessler till Magic. Har kanske nämnt tidigare att Magic är en otroligt bra hoppare och nu har jag bestämt mig för att inte ignorera det utan att träna henne ännu mer och sen kanske börja tävla.
Lektionen gick iallafall nästan helt perfekt. Vi värmde upp värma upp med att hoppa låga hinder där Magic inte rev eller tvekade en ända gång, dock började hon bli lite osäker när Reed la på fler bommar och vägare till och med att hoppa i början men efter ett tag gav hon sig och började hoppa felfritt ^^
 
Nu har jag iallafall bestämt att jag ska börja ta lektioner varje vecka med Magic för att hon ska bli bättre, och även för att jag ska bli en bättre ryttare.
 
 
Tävlar ni i hoppning? ^^


Ja! På min ponny då faktist xD dem andra hästarna är inte lika bra.. :-P

2013-10-16 // 14:35:26

Ja, jag har hopphästar på starstable och jag är själv hoppryttare C8

2013-10-21 // 19:30:33

Tjääna Lal förresten fatta vad förfånad jag blev när du hade kommenterat xD

2013-10-21 // 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback