Imorgon kommer vi Skördebyggden!

Hej!
 
Idag blev bron lagad och klar vilket betyder att jag flyttar till Skördebyggden imorgon tillsammans med Kelly Skystar. Har fått alla hästarna vaccinerade och ikväll ska hästbussen jag hyrt komma och köra Jewel, Baby och Magic till Jorviks stall. Dom beräknas vara där 22:00 och ska tas hand om av Herman tills jag, Fire, Kelly och Wild rider in i Jorviksstall.
 
Kelly & Jag har haft fullt upp med att packa, eller njaa Godfrey gjorde allt jobb men slarvade bort en av Kelly's väskor, som tur är hittades den igen i stallet och jag lyckades stoppa Kelly från att avrätta Godfrey. :))
 
Nu ska vi fortsätta packa och kolla på nya möbler till vårt hus!
 

Håller ni på att flytta till Skördebyggden? :)
 


DET ÄR INGEN STIL PÅ DIG GODFREY.

2013-10-22 // 17:35:34

LUFFARBYGGDEN HETER DET :))))

Svar: Justja skrev lite fel, STUPID AOUTOCORRECT :(
Britney Moonwood

2013-10-22 // 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback