Jag har blivit mamma!

Jag har blivit mamma till två fina tvillingar vid namn Nalle och Sophie (jag döpte dom c:)
 
Det började med att jag, Alicia och Gill beställde tre barn i säck när vi var på Starble bucks café och så fick vi precis som vi ville! Gill fick också barn, Grillian 2 och Dinna som båda blev mobbade av min kära Sopie. Sådan moder sådan dotter ♥ Ingabritt blev mormor till dom fina barnen och dog.
 
Här kom mitt fina barn Nalle i säcken och kort efteråt hennes tvilling Sophie.
 
 
Här hade Grillians barn blivit ledsen för att Sophie sa att hon har en tjock rumpa, känslig unge alltså! xD
 
Tyvärr slutade det med att mina perfekta tvillingar försvann och lämnade deras stackars mor ensam..
 


Haha såg på Allis blogg o ni verkade ha roligt cx LoL

2013-10-27 // 22:04:42

So your a mom? :question:

2013-10-27 // 23:27:12

So your a mom? :question:

2013-10-27 // 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback