Ms Drake!

Måste säga att jag älskar Ms Drake!

Nu när jag fått reda på att that bastard Herman inte alls är på semester utan gömmer sig för Jack i sitt (mitt) hus har han bett mig att gå undercover hos G.E.D för att ta reda på exakt vad dom håller på med.
 
Men nu när jag lärt känna Ms Drake lite börjar jag gilla henne, vi är så lika mowahahah ;)
 
 
 
 


var hittade du Ms Drake och hur långt kan du ha kommit på uppdragen O.o :love:

Svar: Övernattade :)
Britney Moonwood

2013-10-26 // 09:23:38

Hej! Asså vilken design har du på din blogg? SNälla säg vilken c::love:;-P;-)

Svar: Nån från designadinblogg.se men jag har ändrat den väldigt mycket
Britney Moonwood

2013-10-26 // 10:59:03

Hej hur kan du göra uppdragen med henne ? ?? Jag kom in på releas dagen och har gjort alla uppdrag varje dag, men jag har inte träffat henne än!?

Svar: Jag övernattade :D
Britney Moonwood

2013-10-26 // 15:06:59

Jaha men jag kan inte övernatta nu fast jag har pengar :thumbdown: :question: :-|

Svar: Du måste vara vänligt inställd med Jorviks stall för att få uppdragen
Britney Moonwood

2013-10-26 // 15:17:01

Aa juste tack :D

2013-10-26 // 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback