Musik från slottet?

Hej!

Tog min dagliga morgonritt med Firedream innan skolan som jag alltid gör, den här gången mot slottet och tillbaka. Vi red genom Silverglade Byn och köpte frukost sen fortsatt vi mot slottet. När vi var framför portarna började vi höra fiolspel, antog att det bara var Baronessan som spelar fiol så det var inget mer med det, vi red hemåt.
 
När vi kom fram till Vingården så ser jag Baronessan komma ut från godset. Då förstog jag att det inte var hon som var i slottet.. Jag sadlade av, matade Fire och gick fram till henne för att fråga om någon mer hade nyckeln till slottet. "Vad menar du? Var någon i mitt slott?!" undrade hon och blev helt blek i ansiktet. Fick ljuga och säga att jag bara undrade. 
 
 
Vem det var vet jag inte. Vet inte om jag vill veta heller..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback