Nu närmar det sig

 
 
Kände på mig att det här skulle hända! Nu är vi riktigt nära Skördebygden!
 
 
 
Tror verkligen att jag och hästarna kommer trivas! Paddocker, fina ridväger, underbar skog och mycket mer! BabyPrince gamla stall där jag hittade honom låg i Gröndal och nu har jag fått reda på lite mer. Stallet drevs av en gammal man som var lite onormal.. Han var alltid sur och elak med de andra människorna men otroligt snälla mot sina hästar. En dag när han skulle till Östa Eponia lämnade han hästarna ensamma i stallet, han skulle vara tillbaka innan det blev solnedgång men så blev det inte. Vad som hände efter det vet ingen.
 
 
 
 
 
 


kul blogg:love:

2013-10-18 // 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback