Ponnylagets första aktivitet

Idag hade Water Roses's ponnylag vår första aktivitet som blev en uteritt, picknic och bad.
 
Jag tog med Baby på aktiviten då han inte ridits ordentligt på ett tag. Vi samlades vid Jorviks stallets arenan och red sedan barbacka till dom bortglömda herdarna i ett led vilket verkligen inte bra. Baby fick gå ganska långt bak i ledet vilket inte går då han är otroligt snabb och hade för mycket energi för att gå bakom andra hästar.
 
Baby fortsatt försöka springa förbi som andra ponnyerna och när vi kom fram till herdarna hade jag fått nog så vi tog lite bilder, badade sen så red jag och Baby hemåt. Varken han eller jag mådde bra av att han höll på som han gjorde så att ta sig hem var nog det bästa att göra.
 
 


Är det en ponnyklubb? :love: PST! kolla din mail ;)

Svar: Nej Water Roses är ingen ponnyklubb...
Britney Moonwood

2013-11-02 // 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback