Starstable 2 år

Jag tror att vi alla kan hålla med om att starstable måste vara det bästa spelet någonsin, om inte det bästa så en av dom bästa. Har verkligen fått ut mycket av sso, tyvärr har inte allting alltid varit positivit men jag är ångrar inte att jag blev medlem. Starstable har hjälpt mig att se vilka människor man kan räkna med, vilka man kan lita på och vilka som man bara inte ska ha något att göra med. Dom sistnämna är nog dom som tagit in det negativa på sso (iallafall för mig)
 
Tycker att årets födelsedags outfit var jätte söt, speciellt på ponnyer! Och de där 300 starcoinsen är inte dåliga heller c;
 
Bild på mig och Baby när vi skulle ta tårtan till Fort Pinta, inte för att James förtjänar tårta..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback