Utforskat de bortglömda herdarna

Godmorgon höll jag nästan på att säga! xD

Var ute länge och utforskade runt stallet igår och kom hem sent, så är helt slut men jag lät inte det stoppa mig från att utforska ännu mer! När jag gick in till hästarna för att mata dem så hade Johanna redan fixat det åt mig så det var bara att sadla & tränsa Fire och rida iväg till de bortglömda herdarna.
 
Red genom Gröndal och ni kan väl gissa vem jag såg, ingen mindre än Starshine! Jag och Fire sprang efter honom men snabb som han är så skakade han av oss ganska snabbt. Det här måste betyda att Lisa är i närheten.. Vi fortsatt iallfall vår ritt mot herdarna och till slut kom vi fram!
 
 
Det uråldriga trädet
 
 
Förstår inte hur denna underbara plats kan vara "bortglömd"
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback