Välkommen - CinnamonPepper

Lämnade Fire med dom andra hästarna i stallet så att han får bekanta sig med Jorviks stall (även fast han varit här med mig många gånger innan när vi hälsat på hos olika säktingar)
 
Gick till den fantastiska paddock ön för att jag fick höra att dom har ett försäljnings stall på den lilla ön, och så var det! Där stog den lilla ponnyn i stallet och kollade på mig med sina stora klara ögon. Jag frågade om ponnyn var till salu och fick "Du vill nog inte köpa den ponnyn, han är både olydig och riktigt envis!" som svar men sket i vad som sades om den lilla ponnyn. Och ni känner ju mig, om någon säger nej så säger jag aoutomatiskt ja så jag köpte ponnyn som fått namnet CinnamonPepper aka Pepper!
 
Pepper är en busig liten 3 årig shettis hingst. Han blev inriden tidigt av Johanna och älskar små barn. CinnamonPepper kommer bli min fritids häst som jag inte kommer tävla med.
 
Har ni några tips eller kommentarer? :)
 


Smekanman hehe

Rappe
Peppar
Pommes

:) Har också den ponnyn, Coolmist eller Kola/Cola!!

2013-10-24 // 19:40:51

hej! fin blogg du har ! :-d jag skulle vara såååå glad om jag fick vara med i er klubb :rolleyes:
tack ! breva mig på sso jag heter Alexandra silveryard

2013-10-24 // 21:05:28

hej! fin blogg du har ! :-d jag skulle vara såååå glad om jag fick vara med i er klubb :rolleyes:
tack ! breva mig på sso jag heter Alexandra silveryard

Svar: Tack men för det första så äger jag nt klubben, och för det andra så är det kö :/
Britney Moonwood

2013-10-24 // 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback