Vann Ponny Montén

Hej! ♥

Jag och Baby deltog i Alice Winterbell's ponny monté idag. En monté är som en galopptävling fast hästen ska trava och inte galoppera. Det var 4 grupper, grupp 1 var för ponnyer mellan level 1-3, grupp 2 var för 4-6, grupp 3 för 7-10 och grupp 4 (som jag deltog i) 11-15.
Först vann vi grupp tävlingen och senare vann vi hela tävlingen där alla vinnarna skulle tävla mot varandra. Är så himla stolt över Baby, nu ska han belönas med så många äpplen som han kan äta! ^^
 
 Sjukt bra kämpat allihop! ♥ 
 

Nu är jag hemma och väntar på att flyttfirman jag hyrt ska komma för att ta mina möbler till GyllenÅsarnasDal så att dom senare kan trasporteras till Skördebyggden med båt. Dom ska komma 12:30 så jag hinner skämma bort Baby lite till innan dom dyker upp ^^


Tack! :)

2013-10-20 // 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback