VARNING

Detta har hänt mig och jag vet inte när dom tänker ta tag i det här och lösa problemet så lyd deras sena råd och rid inte i närheten av Dews farm.
 
 
Fick svar på min kommentar ang händelsen direkt, jag skiter i om dom jobbar på det, där här borde inte ha hänt från början. Ursäkta att jag är så negativ men är verkligen förbannad just nu.
 
EDIT:
 


Jag är jättedålig på engelska, ja du översätta det som starstable skrivit? Skulle bli jätte glad då! Eller iaf översätta på ett ungefär! Älskar din blogg! <3

Svar: Det stog att man inte skulle rida till Dews farm dock är problemet löst nu så varningen gäller inte längre ❤️
Britney Moonwood

2013-10-31 // 08:20:21

Det är jag som skrev kommentaren över jag glömde skriva namn osv

2013-10-31 // 08:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback