WR och dressyrträvning

Hej!

Jag och Kell bor i Moorland under natten då vi offeciellt flyttat ut ur Vingården och hyrt ut vårat hus i Silverglade byn.
 
Gick äntligen med i Water Roses idag, känns som att jag kommer trivas. Är alltid lite nervös när jag ska gå med i en stor klubb då jag är jätte blyg i början och har ganska svårt att skaffa nya vänner men med WR känns det annorlunda, alla var jätte snälla! Joinade dressyrlaget såklart och vi ska ha en tävling på lördag så jag och Gill red till ridhuset med Fire & Dreamy för att öva in programet.

Ska inte tävla med Fire men tränar med honom för tillfället då Baby, Jewel och Magic är påväg till Skördebyggden i båten, dom borde vara där 22:00..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback