Baby, akut till sjukhus

Hej..
 
Jag vaknade tidigt 04:30 imorse för att hinna rida Baby innan jag skulle till skolan. Ingen hade vaknat än, inte äns Baby som brukar gnägga högt från stallet när han hör mig komma.
När jag kom fram till Baby's så var dörren öppen och han stog inte i sin box. Jag blev riktigt orolig då detta aldrig hänt förut. Jag sprang runt överallt på Vingården i hopp om att hitta honom om utan resultat.
Efter en timmes letande fick jag ett telefon samtal av Sonya som sett Baby i Hollow Woods! Åkte dit med transport bilen direkt och där var han. Liggandes i en buske, han kunde inte andas och det var en utmaning att få in honom i transporten till Häst sjukhuset i SilverGladeByn.
 
När vi kom fram till byn hade han blivit värre. Han slutade andas helt ett tag men med hjälp av Vetrenären mår han nu bättre. Baby andas och står igen (dock med svårigheter...) Han ska stanna på sjukhuset i 2 dagar och kanske mer, det beror på om han blir bättre.
Hur Baby hamnade i Hollow Woods vet jag fortfarande inte men ska ta reda på det!
 
                                    ______________________________________________
 
 


Hej! Gud vilken bra blogg, jag kommer fortsätta läsa :) Kram

Svar: Taack <3
Britney Moonwood

2013-09-05 // 08:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback