"Han sa att du bad honom hämta Baby"

Har varken tid eller ork att blogga då Baby har blivit kidnappad..
 
 
Dagen börja som vanligt, jag gick till skolan och när jag kom hem så var det dags att hämta upp Baby från sjukhuset. Jag böt om och skyndade mig dit. Men påväg till ingången av byn kollade jag in genom  en av "sprickorna" i muren men såg inte Baby i sjukhagen där hästarna ska stå när de ska hämtas upp.. 
 
"Hon har väl tagit in honom i en av boxarna antar jag" var det jag tänkte när jag gick mot vetrenären.
 

- Hej jag är här för att hämta Baby!
- Din vän har redan gjort det.
- Vilken vän?..
- Du vet han i den svarta rocken och sjal som döljer hans ansikte, Han sa att du bad honom hämta Baby.

Just när hon sa det så kändes det så overkligt, det här kunde bara inte hända!
 
- Hur kunde du bara låta någon ta min ponny?!
- Ja han blev lite otrevlig och hotfull efter ett tag så jag antog att ni var släkt..
- ....

Jag gick in till sjukhagen där jag hittade ett papper på marken med massa bokstäver på. När jag kollade närmare så såg jag att det stog "Britney Moonwood" på pappret som var ett brev. 
 
" Möt mig vid FågelskämmsÅsen imorgon när har solen gått ner, kom själv
                                                                                                                           - S"
 
 
 
 
 
 


HAHAHAHAHAHA HERREGUUUD :DD
Ja han blev lite otrevlig och hotfull efter ett tag så jag antog att ni var släkt ahahha

Svar: >:D
Britney Moonwood

2013-09-24 // 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback