Mystisk man

Hej!
 
Har frågat runt om någon såg eller hörde något av Baby igår. Ingen hade tyvärr det men Steve sa att hon såg en man, mystiskt klädd och att han aldrig sätt honom tidigare. Visste inte hur det skulle hjälpa mig, varje nya människa som kommer till Jorvik behöver inte ha något ont i görningen. När jag var påväg hem träffade jag på en gammal vän till mig, jag sa inget om Baby men helt plötsligt så sa han "Du borde säga åt Baby's skötare att göra sitt jobb bättre" när jag förklarade att jag är den ända som rider och sköter om Baby och vadå som hade hänt igår så bad jag honom beskriva hur ryttaren såg ut. "Det var en man, han hade en svart rock på sig. Mer än så såg jag tyvärr inte"
Den mystiska mannen Steve pratade om kanske ändå har något med detta att göra..
 
 


Åh spännande!

2013-09-05 // 18:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback