Ny serie!

Hej hej!
 

Har helt glömt bort att blogga så jag hållt på att planera min nya YT serie som ska komma ut i December. Än är inte allt klart men jag har gott om tid på mig så. Anledningen till att serien ska publiceras (och filmas) i December är för att det ska vara viner och kallt ute.
 
Jag har också försökt skaffa Alicia Online dom senaste dagarna men insett att koreanerna är freakin rasister och att jag måste ladda ner spelet för 13 dollar vilket jag kommer göra anntar jag..
 
För er som undrar så är Alicia Online ett koreanskt fantasy hästspel. När en engelskt version av spelet kommer vet jag inte (om det äns kommer en engelskt version?) Smart av mig att sluta ta koreanska lektioner förra året <//3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback