Pink Hooves Girls

Gick med i Lorena Starwoods ponny klubb idag. Klubben är perfekt för mig som älskar ponnyer! ^^
Idag jag, Lorena och Annalisa till ridhuset för att hoppa och tävla på skoj med våra ponnyer. För Lorenas BabyCake var det första gången att tävla.
 
Tycker att du borde gå med om du har en ponny som du satsar på, mejla Lorena Starwood vid intresse ♥
 
Blev riktigt nöjd med den här bilden!


HEJ! JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! SÅ HIMLA FIN DESIGN!! :O <3 BLEV JÄTTE SUGEN på att skaffa blogg.se och ha som du men jag vet inte hur man fixar nånting! :( Kan du göra en fin header med rosa bakgrund och åt mig? Skulle bli jätte glad då! Svara gärna på min blogg<3 men om du skulle ha tid att göra det så behöver inte du vara erfaren ryttare längre :) Du kan vara mästare då <3

Svar: Visst kan jag det! ^^ Mejla vilka/vilken bild du vill ha på din header till [email protected] :)
Britney Moonwood

2013-09-21 // 18:18:41

Ååå vad kul att du svarar så snabbt! :D :thumbup::thumbup: Jag har skapat en blogg.se och den heter lorenastarwood.blogg.se Tack! Du är verkligen en sann vän!

2013-09-21 // 18:28:38

Fin bild! :D

Svar: Tack :)
Britney Moonwood

2013-09-21 // 19:09:29

Cooligt att alla hästarna kollar åt sidan!

2013-09-22 // 00:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback