Planer inför flytten

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har haft fullt upp med att planera min flytt till Södra Jorvik, permanent. När jag och Firedream ska rida in i södra Jorvik tillsammans så ska allting vara klart därför har jag jobbat dag och natt. 
James var ovanligt vänlig när jag bad honom om flyttkartonger, jag fick några direkt. Han måste vara glad över att han slipper mig nu hehe.. Imorgon ska jag skriva på papper för att köpa ett hus, kommer inte avslöja vart än men jag kan berätta att jag inte kommer bo själv.
Planen är att mina möbler och andra saker till huset ska skickas via båt först, sedan mina kläder och sist så ska Baby, Magic och Jewel åka till Jorviks stall med båt så att dom är där när jag och Fire kommer fram.
 
Längtar verkligen!
 
Ska du flytta till södra jorvik? Kommentera! :D
 
 


Jag ska flytta dit också! :D <3

2013-09-27 // 22:15:25

Jag lär också flytta ner dit samma dag som det öppnar och har även planerat att öppna en ranch där med familj och några vänner. Precis som du längtar jag sjukt mycket! ^^

2013-09-28 // 08:43:35

Ja! Direkt xD :rolleyes:

2013-10-12 // 21:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback